Operations Research and Management Audit

Χρηματοοικονομική Λογιστική / FINANCIAL ACCOUNTING

Περιγραφή Σεμιναρίου

Στόχος του σεμιναρίου είναι η παροχή υψηλής ποιότητας εκπαίδευσης των μελλοντικών στελεχών σε λογιστικά γραφεία και οικονομικά τμήματα επιχειρήσεων, καθιστώντας τα ικανά να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στις σύγχρονες απαιτήσεις, τόσο στον ιδιωτικό όσο και το δημόσιο τομέα.

 

Με το συγκεκριμένο σεμινάριο ο εκπαιδευόμενος θα αποκτήσει μία ολοκληρωμένη γνώση της Χρηματοοικονομικής λειτουργίας των επιχειρήσεων, μέσα από την γνώση εισηγητών μελών ΔΕΠ και έμπειρων επαγγελματιών του χώρου.

Βασικές πληροφορίες

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: Το σεμινάριο διαρκεί 1 μήνα και 2 εβδομάδες - Συνολική διάρκεια 60 ώρες.

Συγκεκριμένα: 10 ώρες / εβδομάδα για 6 εβδομάδες.

Η τοποθεσία, οι ημερομηνίες έναρξης - λήξης και λοιπές λεπτομέρειες θα αποστέλλονται σε προσωπικό μήνυμα (email) μετά την εκδήλωση ενδιαφέροντος του εκάστοτε σεμιναρίου.

Στα σεμινάρια με εξ' αποστάσεως εκπαίδευση το link για την παρακολούθηση θα αποστέλλεται σε εύκολο χρονικό διάστημα πριν από την έναρξη του σεμιναρίου.

Που απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Λογιστές, Οικονομολόγους, Φοροτεχνικούς
  • Νέους Λογιστές
  • Στελέχη Οικονομικών Διευθύνσεων & Λογιστηρίων
  • Ιδιοκτήτες & Στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων
  • Φοιτητές με οικονομικό υπόβαθρο

Ενότητες

Γενικές Αρχές Λογιστικής

  • Εισαγωγή στις Χρηματοοικονομικές καταστάσεις (Οικονομικό & Αφηγηματικό Μέρος)
  • Ανάλυση του σχεδίου λογαριασμών
  • Ανάλυση του νόμου 4308/14 του Σχεδίου Λογαριασμών βάση των Ε.Λ.Π
  • Μηχανογραφημένη Λογιστική με εγγραφές όλων των συναλλαγών επιχείρησης με διπλογραφικά βιβλία - πρακτικά παραδείγματα (Αγορές, πωλήσεις, έσοδα, έξοδα, πάγια, απαιτήσεις και διαθέσιμα, υποχρεώσεις, Ίδια κεφάλαια)
  • Επεξήγηση εννοιών και δυσνόητων εννοιών με ασκήσεις
  • Επεξήγηση Φ.Π.Α. - συμπλήρωση δήλωσης Φ.Π.Α. με την χρήση εργαλείων
  • Εκπαίδευση με την χρήση του λογισμικού λογιστικής διαχείρισης της SoftOne ERP

 

Κλείσιμο Ισολογισμού στην πράξη

  • Προετοιμασία και έλεγχος για το κλείσιμο της διαχειριστικής χρήσης
  • Διαφορές Λογιστικής Αξίας - Φορολογικής Βάσης
  • Κατάρτιση οικονομικών καταστάσεων για πολύ μικρές και λοιπές επιχειρήσεις (Ισολογισμός και Κατάσταση Αποτελεσμάτων Χρήσης)
  • Υπολογισμός φόρου εισοδήματος και χειρισμός κονδυλίων διάθεσης κερδών

 

Βασικές Αρχές για την Φορολογία Εισοδήματος

  • Συμπλήρωση εντύπων Ε3 στην πράξη, Κατάσταση Φορολογικής Αναμόρφωσης
  • Φορολογία Νομικών Προσώπων - συμπλήρωση έντυπου Ν
  • Φορολογία Φυσικών Προσώπων - συμπλήρωση έντυπου Ε1, Ε2, Ε9

 

Μισθοδοσίες & Εργατικά Θέματα

  • Εκμάθηση εξαγωγής μισθοδοσίας
  • Επεξήγηση σε εργατικά θέματα
  • Επεξήγηση σε ασφαλιστικά θέματα

 

My data

Η εισαγωγή των ηλεκτρονικών βιβλίων ΑΑΔΕ, δεν παύει την λογιστική παρακολούθηση από τις ίδιες τις επιχειρήσεις. Με τα my data διευκολύνεται η τήρηση με τα φορολογικά ηλεκτρονικά βιβλία (e-book) τα οποία και θα πρέπει να συμφωνούν με τις φορολογικές δηλώσεις εισοδήματος (Ε3), ΦΠΑ και λοιπών φόρων και τελών της επιχείρησης. Τέλος, η νέα ψηφιακή πλατφόρμα My Data θα αυτοματοποιήσει την συμπλήρωση των φορολογικών δηλώσεων και θα απαλλάξει τις επιχειρήσεις από την υποβολή Καταστάσεων Πελατών - Προμηθευτών (ΜΥΦ).

  •  

Βεβαίωση παρακολούθησης & Εκπαιδευτικό υλικό

Εκπαιδευτικό Υλικό: παρέχεται σε κάθε συμμετέχοντα σε μορφή βιβλίου ή σε ηλεκτρονική μορφή(e-book) (για τα εξ' αποστάσεως σεμινάρια).

Βεβαίωση Παρακολούθησης: παρέχεται σε κάθε συμμετέχοντα / ανά σεμινάριο, εφόσον οι παρουσίες του καλύπτουν το 90% του εκπαιδευτικού σεμιναρίου.

Εισηγητής

Πασσάς Ν. Ιωάννης

Υποψήφιος Διδάκτωρ Λογιστικής στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ) της σχολής Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας, CMA, Συγγραφέας.